Monday, June 6, 2011

bebas



hory....hory...hory...(mood happy giler)
today aku nak kongsi kau orang kegembiraan aku...

first,
my tesis aku dah siap n tinggal hntar sudah
xpyah nak pening kepala sudah
rasa kepala dah kosong betol...hahahahh

second,
next week last aku praktikal at UMS
lepas nie enjoy2 la nampaknye
25/ 7/2011 aku bla dari UMS sudah...hahahahaha

ape ye? lupa sudah..
aku sambut Bday aku dgn Mak cik at KL
x sabarnya...hahahaha

and,
aku balik my kampung n bersama2 familyku
best siot,
p lepak2 at pantai dekat umah aku n masuk kebun...
tu yang lagi best...hahahah

xsabar menunggu saat mcm tu...wawawawawa...
so at kawan2 tu jumpa nanti k...(ade jodoh le?)
k tu je aku nk tulis ari nie...

happy siot....hory3...hihihi

3 comments:

  1. ye...dgn bantuan sy jgak tu..ahaha...

    ReplyDelete
  2. smart la gamba kau ni komeng,suka aku tgk.....

    ReplyDelete
  3. yela...mama gomei...

    mr. kojek nie pic time p simpang mengayau 2...huhuhuuhu

    ReplyDelete