Saturday, May 28, 2011

air kosong biskut oreo....

hihihihi...
ari aku tulis bukan resepi masakan
bukan jugak nk ajar mkn oreo
tapi habak mai pasal nasib air kosong dgn biskut oreo.

inilah mknan time aku deman
deman paling teruk dalam hidup aku.
satu badan sakit macam kene guris,
kepala sakit macam kene hentak-hentak,
tekak bengkak mcm kek pisang separuh masak.
sakit memang sakit
sengsara jgn cakaplah
nak telan air seteguk susah mcm musim kemarau,
pedih,perih.
nak mkn lagi la.
makan biskut sekeping mcm mkn buah salak dengan kulitnye,
nak telan tak dapat.
tiga hari aku sakit tiga keping je aku dapat mkn biskut nie.
nasib kau jadi biskut time aku sakit.

pasal makan ubat jgn cakaplah,
dari subuh,pagi,tghri, petang,malam n tgh malam,
6 kali satu hari didarab dgn lima jenis ubat tak muntah aku sana.
tapi aku tahan je.
alamak kata orang hidup aku tiga hari pakai ubat je.

sekarang dh ok,
alhamdullilah....syukur Ya ALLAH.
Amin...

No comments:

Post a Comment