Saturday, May 21, 2011

satu penantian...

Hari berakhirlah penantian semua orang (not jiwang)
cerita pasal budak2 team Dekon UMS.
akhirnya beraksi sudah anak labah-labah yang selama terkurung disarang.
aksi yang tidak menghampakan
mungkin harus diberi pujian.
berjaya dalam aksi dipentasnya
membuat penonton terpukau melihat gelagatnya
lincah dan bertenaga.
rasa lega selepas selesai aksi mereka
tapi esok lebih mendebarkan
mana tidaknya,
esok hari menentukan nasib anak labah-labahnya
adakah mengekalkan gelaran naib johan,
johan atau sedikit kebelakang.
bagi aku semuanya tak penting
yang aku inginkan mereka mencedok sedikit pengalaman
melalui penganjuran Dekon kali ini.

oooo...sebelum terlupa,
esok tugas aku untuk mengatur persembahan Dekon malam penutupan
matailah aku kali nie...skrip belum baca habis lagi,
dari tujuh skrip aku nak pilih part mana nak dipersembahkan...
kene fikir sekejap and cuba sambungkan...huhuhuhu.

1 comment: