Sunday, May 15, 2011

kenangan At UMs tahun 1...

inilah aku. mula2 smpai ums katakn...muka masih lagi poyol...(sekarang masih kot) huhuhu.


nie pic masa exam tarian sem 1...masih a
ku lagi time 2. aku menari keras macam kayu.hahahahhahahahha


hah...pic nie aku ambik at teluk likas. nie kisah sebel
um ambik pic nie. masa tu aku otw nk blik ums lepas hntr member p airport, sampai je at teluk likas tu kereta yang aku n the geng naik rosak n pancit... bikin panas betol la. dh la masa tu pnas giler. time tu aku rasa nk bakar je kete sewa nie. tunggu punya tunggu tiga jam lepas baru dtg yang kasi sewa kete nie. tu yang sempat posi
ng at atas pokok nie...hahahhaha...


pic nie ambik time lepak kt SpS... aku igat lagi, masa nie kami baru hbis even at dewan resital...lepak2 la konon + merokok...hahahahah...



hah...nie bukan kes rompak ke ape ye....nie time l
atihan lakonan kami masa tahun 1. Resital perta
maku. masa tu aku kene jadi penjahat maklum la muka aku ade mimik gaya penyamun skit....huhuhu. Tajuk resital kami time tu Ramayana cerita epik hindu...hihihi.


nah nie die..hahahahah..

No comments:

Post a Comment